tirsdag, august 01, 2006

Sommerferien er slut

Så er den lange sommerferie ovre... Pigerne er sendt på den sidste del af deres sommerferie hos deres far...De kommer før hjem igen næste søndag...

Skal jeg så slappe af.... Nope, jeg har 117 projekter jeg skal have ordnet mens de er afsted... Jamen skal jeg da ikke holde ferie... JO, mine øre skal slappe af.... Ingen små piger der hele tiden siger Moar moar..... Må jeg, må jeg.... Bla bla bla bla...

Hvor er det dog pragtfuldt..... Ingen små stemmer inde i mit hoved i 14 dage.... Må indrømme at jeg var rastløs i går aftes, ved ikke præcis hvad det skyldes, men vil tro at den overdøvende ro, var synderen... Men ok så fik jeg kommet igang med det ene projekt...

LEHB skal have malet hendes seng... Så den er jeg begyndt at slibe ned....

Ingen kommentarer: