tirsdag, april 08, 2008

Min Forhistorie 1 Sidebemærkning

Mit møde med gaden, endte med at blive et trappetrin på Halmtorvet...
Jeg var ikke klædt som en luder, men årsagen til at jeg var der var åbenbart klar nok. Stille og roligt begyndte kunderne at dukke op...
Jeg havde en mega stor fordel fremfor de andre.... Jeg var 16 år og jeg fik aldrig et hærget udseende, trods stofferne...

Men det var dybt krænkende for mig.. Jeg havde ingen tillid til omverdenen... Og så satte jeg mig ind i forskellige mænds biler.... De kørte lidt og så ind på en øde parkeringsplads..

Min første kunde var hurtigt overstået... Han ønskede blot oralsex...
Den næste endnu hurtigere og ham kunne jeg også klare, uden at føle mig krænket..
Han ville blot røre ved mig, mens han selv klarede jobbet... Her tænkte jeg Piece of cake, lad mig få flere af den slags...
Så var der de hurtige knald og mine sidste kunder, var også dem der fik mig væk fra gaden igen.... De kom 4 mænd i en bil, fremmedherkomst... Lovede en slat penge og en masse at ryge på... Jeg var trængende... Så sagt som gjort.... Men de snød mig tilgengæld også....
4 mænd på skift og uden gummi.... Hvor dum har man lov at være ?.... Jeg endte skæv og alene, med 400 kr. og en klump hash i lommen..... Følte mig i den grad røvrendt....
Efter den omgang kom jeg ikke tilbage.... Så var det sku nemmere at knalde med forskellige pushere.... Det kom der som regel meget mere ud af...

Ingen kommentarer: