tirsdag, april 08, 2008

Min Forhistorie 1

Alt hvad jeg kan huske af mit liv, så har det været en stor rutschebane-tur..
Fra total vildt lykke til dybt dybt nede i kælderen... Dette kunne ske indenfor den samme time.. Men ofte inden for et par dage...
Den følelse der holde kortest tid var lykken..
Men for kort at fortælle om mit liv så......

Som 10 årig røg jeg min første smøg, da jeg blev konfirmeret røg jeg 20 om dagen.
Som 12 årig blev mine forældre heldigvis skilt.
Min sexuelle debut havde jeg som 14 årig, og ret hurtig fandt jeg ud af at der var noget jeg var god til...Og noget hvor jeg kunne få noget "Kærlighed" på.
Det var også som 14 årig at jeg stiftede bekendskab med Hash for første gang og det blev desværre ikke den sidste gang... Den samme sommer som jeg begyndte på at ryge Hash, blev også der hvor jeg sniffede lightergas og begyndte at drikke mere end blot i weekenden.
En virkelige dårlig sammensætning, som gav de "forkerte" venner.

Det var starts-skuddet til 3 heftige år, der stod på Ungdomspension og udsmidning fra samme. Speed i store mængder og alt muligt andet der kunne give mig en pause for den tomhed, der fyldte mit indre...
Alt dette koster jo penge, i starten lånte jeg penge af min far, (som senere har fortalt at han lånte mig pengene for at holde mig fra gaden)(Elsker dig for det Far, du har min dybeste respekt) men af frygt for at min far skulle opdage hvor slemt det egentlig var med mig, ja så endte jeg på gaden..

I løbet af 14 dage, sagde jeg farvel til en temmelig voldlig kæreste, startede på gaden og begyndte med en anden kæreste. På gaden fik jeg en kunde der ikke ønskede at bruge gummi, men som betalte godt, både kontant og med stoffer...
Det u-undgåelige skete, jeg blev gravid...
Sjovt nok, kunne jeg som 16 årig ikke få mig selv til at få en abort (Hold kæft en gang egoisme) Så lige indtil at det næsten var for sent kæmpede jeg mod mine forældre, for jeg ville beholde barnet... Set i bak-spejlet ville jeg have muligheden for at rette op på mine forældres manglende kærlighed og omsorg.
Dagen hvor jeg fik svar på graviditetsprøven står lysende klar for mig den dag i dag. Det var den ultimative lykke, jeg holdte øjeblikkeligt op med at indtage noget som helst der kunne være skadeligt. Men endnu engang holdte lykken kort.
Jeg fik af en læge besked på at mit stofskifte var så meget i lort, at der kun ville være 30% chance for at barnet ville blive normalt...
Se der var en besked jeg kunne forstå.... Min mor græd af lykke da jeg fortalte hende at jeg ville få barnet fjernet... (Det had der opstod indeni mig overfor hende den dag var overvældende)

Aborten blev udløsningen på en større lavine af møg.... Jeg hadet mig selv så forfærdelig meget, jeg kunne simpelthen ikke holde mig selv ud.... Mit misbrug blev endnu større, det eneste jeg aldrig gjorde var sprøjten, men hvad jeg ellers puttede i hovedet, på den ene eller anden måde, aner jeg den dag i dag overhoved ikke....
Jeg havde også mere brug for kærlighed, end nogensinde før, men der var ikke nogen der kunne give mig den... Så hver dag, sad jeg flere gange om dagen på træfpunktet (0059), og lavede frække aftaler med mænd, vi kørte en tur og havde sex. Den korte tid mens vi dyrkede sex i en bil, det var de øjeblikke hvor jeg følte mig elsket. Jeg levede for disse øjeblikke og rusen af stofferne.

Jeg ved fra min Far at han søgte kommunens hjælp, men da jeg selv sagde nej til en indlæggelse på ungdomspsykiatrisk, var jeg udenfor rækkevidde. Det er lidt underligt at tænke på at jeg som 16/17 årig var opgivet af kommunen, jeg ville aldrig blive til noget og jeg ville nok heller ikke blive voksen...

Om sommeren da jeg var 17 år, blev min Far gift igen, med en pragtfuld Kvinde. Brylluppet kom jeg igennem uden alt for mange stoffer. Var ude og ryge Hash en del gange og der røg en del bajer ned, men ellers holdte jeg mig på måtten... Det følte jeg, et eller andet sted, at jeg skyldte dem begge...

Brylluppet blev en STOR milepæl i mit liv. Jeg fik et tilbud jeg heldigvis ikke kunne sige nej til...
Jeg blev af min faster og onkel tilbudt at komme med dem hjem, på en lille ferie...
Set i bak-spejlet var det mere end blot valget om at tage med dem på ferie.... Det var her jeg traf valget imellem Livet eller døden.

Ingen kommentarer: