tirsdag, april 08, 2008

Min Forhistorie 2

Da valget om at tage "et smut" til Jylland, var taget.. Skulle det hele pludselig gå stærkt, for næste morgen, skulle jeg afsted....

Ud over at skulle have pakket en taske, skulle jeg efter midnat igang med at skaffe nogle vare hjem... De der 7-14 dage skulle jeg jo være dækket ind....

Hashen fik jeg hurtigt klaret... Men jeg ville have mere... Fik fat i en "Kammerat" der hurtigt kunne skaffe noget hjem.... Men han svigtede..... Eller gjorde han nu også det... Han var godt nok den første der skaffede mig et trip på speed.... Men han var også en der hele tiden slog mig oveni hovedet for at jeg ikke skulle tage mere..

Så set i bak-spejlet.... Så svigtede han ikke... Men han viste mig at han var en rigtig kammerat....

Ovre i et mørke mørke Jylland, var der knap gået en uge, så var jeg tørlagt... Havde ellers gjort hvad jeg kunne for at få det til at række så langt som muligt... Men pludselig var æsken med Hashen gabende tom.....

På den første uge havde jeg allerede fundet mig en kæreste... Men han var ikke helt så gammel som jeg og heller ikke så fremme i skoen... Da jeg havde været fuldkommen clean i 18 timer.... Endte det forhold i et brag.... Det lykkes mig endda at forsøge at sparke til en sten.... Men endte med at ramme kantstenen og få en mega kraftig forstuvning i foden...

Rimelig meget overstået alle abstinenser, BANG, manden (igen, igen og igen) hold da kæft hvor var han skøn.... Min fætters kammerat....

1 mdr. senere ændrede jeg så bopæl og boede nu på landet lige syd for Ålborg. Det var noget af et miljø skifte.... Sådanne en Kjøbenhavner-Tøs derude hvor mågerne har madpakke med....

1 år og 4 måneder boede jeg der... Til at starte med, var alt fint..... Jeg forsøgte at få den 10. klasse jeg var sprunget fra... Men der var langt fra mine 17/18 år, ned til den special klasse der gik fra 8-10. klasse.... Så hoppede hurtigt fra igen...

Var lige fyldt 18 år, da jeg startede på Teknisk Skole, det der hedder Tek. 1, det gik faktisk fint... Fandt endelig ud af hvad Matematik var for noget *LOL* Desværre fulgte der et par, ikke så heldige, bekendskaber med. Og Hash var igen en del af min hverdag... Lyn hurtigt fulgte et alkohol forbrug med...

Efteråret kom og jeg ville snart fylde 19 år.... Jeg kæmpede for at redde mit fohold, fik stoppet alt der hed alkohol og Hash, men lige meget hjalp det...

Forholdet led frygteligt....

Jeg var lige fyldt 19 år og var lige begyndt på P.Piller, da vi endte det en mørk søndag eftermiddag...l. Jeg fik aftalt med min bror at han med en trailer hentede mig tilbage til Sjælland....

Torsdag morgen gik jeg til lægen...... Og pludselig var jeg sendt helt op i skyerne..... Måske jeg kunne redde mit forhold med denne nyhed.... Åhhhh han ville da virkelig blive lykkelig...... Han måtte blive lige så beruset af lykke, som jeg var.......

SLAM BAM, tag den tøs..... Det blev han ikke.... Men i det mindste havde jeg fra starten af vores forhold sagt "Gør du mig gravid...Så bliver du Far. Jeg skal ikke igennem en Abort mere"..

Og det var lige præcis, hvad jeg var..... Selvfølgelig gik det ikke stille for sig...Vores kærlighed var død.... Eller nærmere... Hans kærlighed var fuldkommen død.... Far det ville han ihverfalde ikke være.....

Det sidste jeg husker at han sagde var "Jeg giver dig 100.000 kr. for at få det fjernet". Derefter husker jeg intet af hvad han ellers sagde....
Min Faster og Onkel hjalp mig videre.... Jeg fik en billet hjem til min far....

Hjem til en sikker havn...


N.B.
Min Faster og Onkel, var og er nogle helt specielle mennesker, de har taget sig af mig, på godt og ondt... De har altid været der for mig, og har jeg haft brug for en pause, har deres dør altid stået åben.
Min Onkel er draget bort, men han ved, hvilken plads han har i mit hjerte....
Min Faster, kalder jeg stadig Faster, men i mit hjerte vil hun altid være min Plejemor.

Ingen kommentarer: