tirsdag, april 08, 2008

Min Forhistorie 3 Tillæg

I en alder af 21 år med en lille datter og på kontanthjælp, er der ikke så mange penge at rutte med..... Gode råd er dyre !!

Eller hvad ???

Jeg havde 5 faste bollevenner, så sex fik jeg når jeg havde brug for det... Det var en af disse der gav mig forbindelsen....

Jeg elskede at dyrke sex.... Gjorde mig intet at det var med fremmede fyre, og hvis jeg så samtidig kunne score kasse.... Ja så var der intet der holdte mig tilbage...

Scenen var sat og jeg blev ansat med det samme... Ingen problemer der....

Ved min første kunde, var jeg total uforberedt, havde ikke engang fundet en barnepige, men partneren sørgede for hende...Så hvorfor ikke... At der kom til at gå 5 timer, før jeg kom derfra, var en stor overraskelse....

Bagefter tænkte jeg... Hold da helt kæft... Det her var jo nemt og selvom at jeg skulle betale til mutter og chaufføren, ja så var der massere af penge tilbage til mig... Nu skulle min datter og jeg rigtig nyde livet....

Fremover sørgede jeg selvfølgelig for barnepige, når jeg havde vagt... 1 eneste gang blev jeg afvist af en kunde, men ellers gik det som fod i hose....

Men efter en måned var jeg færdig... Psykisk kunne jeg desværre ikke holde til det... Igen følte jeg mig misbrugt.... Selvom at jeg ikke kunne forstå det... For jeg havde jo i den grad selv valgt det.... Jeg forsatte selvom at det var hårdt.... Valget var jo mit eget..

Så var det at jeg mødte fyren fra bussen.... Og så fik piben en anden lyd... Færdig slut var det med den omgang....

Lige siden har jeg, hver gang jeg har skulle møde en kærestes familie, været skrækslagen for at stå ansigt til ansigt med en tidligere kunde....

Forstillingen om at det skulle ske, har været så skræmmende....At jeg nogle gange har været et nervevrag inden jeg skulle møde min svigerfamilie....

BPD

N.B. Tillæg til 3. del

Ingen kommentarer: