fredag, oktober 13, 2006

KulKælderen

Har været helt nede i kulkælderen hele dagen... Sådanne rigtigt for alvor....
Det er næsten ikke til at bære.... Mindes tilbage til 2002, da jeg havde min største nedtur..... Det er præcis sådanne jeg har haft det....
Rødvin.... Aaahhhh... JA ved godt at det ikke er nogen løsning, men et eller andet sted var det nu dejligt alligevel...
Snolder.... Iiiiiihhhh.... Endnu mere vidunderligt, Men NEJ det bliver ikke bedre af den årsag.... Men på en eller anden måde letter sukkerrusen nu alligevel, er ikke helt så langt nede nu, som jeg har været tidligere....

Jeg er fuldkommen klar over at det er dagen i går, der spøger.....

Jeg føler at jeg ikke slår til som mor, føler at jeg bare har kastet håndklædet i ringen..... Hvad er jeg dog for en dårlig mor, der sådanne anbringer sin egen datter på et observationshjem....

JA JA JA JA JA JA JEG VED DET JO GODT.....

Jeg har ikke spillet fallit, tværdigmod.... Jeg har været voksen og ansvarlig nok til at se at min datter har brug for hjælp, og sørger for at hun får det.....

MEN det ændre ikke ved det følelser der drøner rundt indeni mig......

Ingen kommentarer: