fredag, maj 05, 2006

Høfeber og så lige nu !!

Ihh altså... Jeg skal da også have det hele med....
Birketræerne smider om sig med pollen, og det kan mine slimhinder slet ikke klare.... Jeg er tung i hovedet, hoster og har svært ved at trække vejret...
Og mig der bare elsker denne årstid, hvor jeg rigtig kan komme i haven.... Nå men jeg må på apoteket i morgen og se om jeg kan få noget der hjælper, for det er så træls ikke at kunne gå ud, uden at få det skidt.....
Datterens konfirmation nærmer sig og jeg kan begynde at mærke det på mit humør... Jeg bliver mere og mere ustabil jo tættere vi kommer.... Det er drøn træls, for det går jo ud over hele familien... Jeg er virkelig kommet dertil hvor jeg bare glæder mig til at det er overstået.....
Jeg vil så gerne give hende en vidunderlig dag..... Og så skal jeg nok bruge hele dagen på at holde facaden....
Jeg forbereder mig på det værste og håber det bedste.....

Ingen kommentarer: