tirsdag, maj 02, 2006

Kom Maj du søde milde

Vi rejse telte i går, ville være sikre på at alt nu også var som det skulle være... Og blev enige om at det måtte vente til i dag med at pille det ned igen... Men ak, vejrguderne var ikke med os..... Så det står stadig i haven....
Jeg er kommet igang med mit store pile projekt... Selvom at det er lidt sent at sætte pil nu, så har jeg valgt at gøre det alligevel... Manden hjælper med at ligge fiberdug på arealet, jeg håber at det bliver i morgen.... Arealet er vandet og gjort klar, med kompostjord... Så jeg mangler kun dugen og så at sætte pilene... Nå ja og så lavet en lille indhegning, så ungerne ikke render over det....
Kan mærke på min krop at jeg ikke er vant til så hårdt fysisk arbejde, men så sover jeg nok godt i nat...
Lige på nær at jeg sådanne fryser når jeg skal sove til middag, og derfor ikke får sovet særligt godt... Har jeg det faktisk fint i disse dage.....

Ingen kommentarer: