søndag, april 30, 2006

Alene Hjemme

Fredag aften tog manden og den ældste afsted, efterlod mig med de andre unger... Har været alene med ungerne før, men der har den ældste været hjemme til at "støtte" lidt...
Det lyder forfærdelig når jeg skriver at min datter støtter mig, i at håndterer og klare de mindre....Det er ikke en rolle jeg ønsker at hun skal være i.... Heldigvis er det ikke så tit det sker mere, og vi har hjulpet hende af med den "Moder-rolle" hun følte at hun skulle have....
Nå men tilbage til weekenden... Ungerne har virkelig skulle prøve mine grænser i denne weekend... Det er tydeligt at mærke at de er vant til at når manden siger nej, så er det nej... Jeg er vist lidt mere flydende... Så der er virkelig blevet spillet bold med mig....
Lørdag eftermiddag ende med at jeg "Bed hovedet" af en af ungerne meget kraftigt og så kunne jeg igen trække vejret... Ungerne holdte lidt igen, men Søndag.... Hold da helt op.... Der skulle jeg virkelig tage mig sammen flere gange....
Da manden var ca. 1 time hjemmefra, begyndte jeg at kunne mærke på min sinds-tilstand at han snart var her.... Jo tættere på han kom, jo tættere var jeg på at bryde grædende sammen....
Men jeg holdte stand til de var hjemme igen.... Gik ud til bilen, lagde hovedet på hans skulder og græd stille........
Hold da helt op hvor var det skønt at han var her igen.... Jeg kunne slappe lidt af og pludselig var det ikke så slemt mere.... Jeg var ikke længere alene.....

Ingen kommentarer: