onsdag, oktober 04, 2006

Går stærkt nu

Pludselig går tingene stærke.... Datteren har besluttet sig til at samarbejde omkring opholdet på observationshjemme, og vupti, så sker det hele bare....
I morgen 8 dage bliver hendes ting hentet her og bragt over til hjemmet, hun flytter så selv ind lige efter efterårsferien....
Og pludselig går det så stærkt at jeg har svært ved at fatte det... Svært ved at følge med.... Jeg tuder og griner...Er lettet og fortvivlet... Jeg indeholder pludselig alle følelser på en gang.....

HALLO du er borderliner... Det er sgu enten det ene eller det andet.... Det er noget jeg kan forholde mig til... Alle disse følelser på en og samme tid... Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det... Det er for meget på en gang.....

Åhhh fuck, det er det der pludselig er galt.... Det er derfor det er så forvirrende.... Jeg er ikke vant til at indholde alle disse følelser samtidig... Måske med 5 min. mellemrum, men ikke samtidig.... For fanden i SÅ mange år, har følelser været separeret og pludselig er der alle sammen på en og samme tid.... Sgu da ikke noget at sige til at jeg er forvirret....

Hele mit system er i oprør.... Det går nedad bakke og der er mere fart på end jeg bryder mig om...

Fakta:
Det er normalt at man kommer i en krise, når man oplever sådanne noget som mor......
Jeg er borderliner og reagerer ofte kraftigere end "normale"...

Konklution:
Det er helt normalt at jeg styrter.... Også selvom at jeg ikke bryder mig om tempoet :(

Ingen kommentarer: