torsdag, oktober 12, 2006

Slut Færdig

Efter at have ventet i flere timer på at fragtmanden skulle hente pigens ting, kom han endelig... Men sådannne cirka 4 timer forsinket....

Jeg troede ikke at det kunne gøre SÅ ondt, en gang til.... Men det gjorde lige så ondt, som da alt det her startede.... Men nu er det helt slut... SÅ definitivt.... Mit hjertebarn er væk.... Gone....

Det var SÅ forbandet hårdt at bære hendes ting ud til bilen.... Det gjorde det ikke bedre at man så kender chauføren, han er endda far til en i hendes klasse...... Vi bor dør om dør...

Fuck det var bare svært.... Måtte gå væk tilsidst, satte mig ind på terassen og tårene trillede....

Jeg har mest af alt lyst til at drikke mig pisse hamrende fuld..... Brække mig ud over det hele.... kaste med alt hvad der er i nærheden... Flå mig selv endnu mere i stykker..... Jeg vil af med denne forfærdelige, ulidelige smerte..... Jeg kan ikke få den væk....

Den driver mig fuldkommen til vanvid.... Får sgu lyst til at ende det hele her og nu.... ALT, bare det kan få denne smerte til at forsvinde..... Vil give mit liv for at få smerten væk.........


Ok vi prøver at se det fra den lyse side...... Snart er hun derovre... Ovre på det observationshjem, der gerne skulle give hende noget ro, klarhed og hjælpe hende vidre........ Det er da positivt, men fuck det er svært at se det, midt i al smerten......

Smerte, smerte, smerte, smerte, smerte.....

Ingen kommentarer: