søndag, oktober 01, 2006

Endnu en travl uge...

Puha jeg syntes at denne vintersæson er svær... Alle ændringer er svære og tager mig ti gange så lang tid at vænne mig til end "normale"...
Men jeg syntes at den er hård.....
Den ene uge efter den anden sejler derudad... I et tempo hvor selv jeg må gispe efter vejret....

Hverdags tingene herhjemme bliver ikke gjort... Jeg når det ganske simpelt ikke.... Jeg aner ikke hvordan jeg skal få tingene til at hænge sammen...

Min ældste datter kom forbi for første gang, siden hun flyttede herfra... Det var vildt underligt...
Dog positivt.... Hun lyder til at have accepteret at skulle flytte til observations hjemmet.... Det er godt nok noget af en lettelse......

Jeg er ved at få malet det værelse der var hendes, men som skal blive vores soveværelse.... Det bliver rart når det er færdigt, så her jeg ikke det hængende over hovedet.....

Så vi kommer nok til at bruge vores næste børnefri weekend, på at flytte rundt.... Det fede ved det er at vi kommer i et nord-vendt værelse frem for vores nuværende syd-vendte.... Og at vores nuværende soveværelse skal laves til bibliotek.... Vi har en hel masse flyttekasser på loftet, fyldte med bøger.... Det bliver dejligt når vi kan få dem frem igen.... Tror faktisk ikke vi har haft dem alle fremme på samme tid før..... Gad vide om der egentlig er plads til dem alle *GGG* Både gemalen og jeg har massere af bøger... Så det bliver spændende....

Mine sår bliver ikke bedre, tværdigmod... Nogle dage er dog værrer end andre.... Som i dag, den mindste startede dagen, med virkelig at køre med klatten... For pokker hun tester grænser for tiden... Nå men måtte have afløb og det skulle ikke være vildt på hende.... Af med det ene og så det andet.... Så på en mere behersket måde, få sat hende lidt på plads....

Fuck det er træls at starte dagen på den måde :-(

Ingen kommentarer: