onsdag, september 27, 2006

Alt for meget !!!

Har alt for meget om ørene for tiden.... Når ikke en brøkdel af det jeg skal.... Vasketøjs bunkerne bliver størrer og størrer..... OG typisk mig... Så var jeg jo lige nød til at afbryde skriveriet, for at få sat noget tøj igang.... Ellers bliver bunkerne jo ved med at vokse....

I dag er åbenbart slem.... Mine 2 sår er allerede åbne og dagen er jo kun 3 timer gammel....

Kan ikke beslutte mig til om jeg skal tage mig den lur jeg har brug for, i hverfalde inde i mit hoved, men som jeg alligevel ikke får, fordi at jeg hele tiden vender og drejer mig..... Kan ikke finde den ro jeg har brug for..... Og så ender det jo med at jeg istedet bliver irriteret....

Kunne være at jeg skulle forsøge at få ryddet lidt op istedet for.... Her trænger i den grad til en kærlig hånd...

Ingen kommentarer: