tirsdag, april 18, 2006

1. hverdag

Den første almindelige dag efter påskeferien, er gået fint.... Ungerne har selvfølgelig været lidt mere trætte end normalt, men de kom lidt tidligere i seng, for at opveje dette...

Min middagslur måtte jeg undvære i dag... 10 min. efter at jeg havde lagt mig ringede min Elskede (NOT) mor... Og jeg måtte ligge gode miner til slet spil, som man siger... Gider faktisk ikke at snakke med hende, men så kort tid før konfirmationen, så er jeg nød til det... Skulle jo gerne komme helskindet igennem festen.....

Men efter at have snakket med hende, som for en gangs skyld talte pænt til mig, kunne jeg selvfølgelig ikke sove....

Så nu kan jeg for alvor mærke at den lur er manglet, men mon ikke at det bliver lidt nemmere at falde i søvn i dag så....

Ingen kommentarer: