fredag, april 21, 2006

Natte roderi

Natten blev ikke meget bedre end aftenen.... Vendte og drejede mig i LANG tid, før jeg faldte i søvn, og har været vågen mange gange... Det endte da også med at manden stod op og gjorde ungerne klar....
Vi fik lige en kort snak inden han tog på arbejde, han føler selv at han er blevet bedre til at håndterer mine anfald når de kommer også selvom at dette kom som lyn fra en klar himmel, så har han dog lært hvordan han bedst selv kommer igennem, uden at puste mere en højst nødvendigt til ilden.... Han gik med beskeden : Du ringer bare hvis det bliver nødvendigt..
Jeg ringede og fik en god snak med lægen, er glad for at jeg har sådanne en god læge... Jeg fik sat noget af min medicin op, for en kort bemærkning... Regner selv med at når jeg ved at eks'en er ude af byen at jeg får det bedre.... Man kan vist roligt sige at det er ham der er trikkeren til dette stor anfald. Jeg lovede min læge at tage kontakt til min kontaktperson hurtigst muligt... OG selvfølgelig havde hun fri i dag.... Men det er da godt at der er andre ansatte nede på støttecentret som jeg snakker med, så en af de andre smed hvad hun havde i hænderne og inden der var gået 10 min var hun her... Vi fik en kort snak og det var rart lige at få snakket det igennem inden weekenden for alvor begynder.... Nu er jeg så fuldkommen ødelagt og vil se om jeg kan få sovet lidt nu her....

Ingen kommentarer: