mandag, april 24, 2006

Weekenden

Weekenden stod først på en lille fisketur på 1½ time.... Med knægten, hvor var det dejligt at stå ved kysten igen.... Ikke at vi fangede noget, men det gør heller ikke noget...
Så hjem og få ordentligt gang i haven igen... Hold da op hvor var det dog lækkert at være i haven igen... Min krop er fuldkommen ødelagt lige nu... Men et eller andet sted er det lækkert, når nu jeg ved hvor meget der blev gjort...
Jeg mangler bare forhaven nu, men der er jorden nærmest dækket af forårsbebudere....Så det er næsten ikke til at komme til ukrudtet... Tager det stille og roligt med den... Og må så give den en ordentlig skalle når nu forårsblomsterne er begyndt at forsvinde noget mere end nu.....
Jeg elsker sjovt nok havearbejde...Det er ikke nogen sur pligt for mig.... Med min turbohjerne er det godt med nogle interesser der var ikke kan gøres hurtigere end man gør det..... Det hjælper til at sænke alt det turbo der normalt forgår oppe i mit hoved....
Jeg har fået lagt noget pil i blød, så jeg forhåbentligt kan få flettet noget i næste weekend, glæder mig meget til... Det er endnu en af de ting der ikke kan gøres hurtigere end langsomt *G*
Jeg fandt en ret god beskrivelse af min turbohjerne her i weekenden.. Inde på BorderlineDiagnose, under "Henriettes beretning" Næsten nederst i hendes beretning har hun skrevet om "Henriette kaospilot!" En knald god forklaring på hvordan vi får startet på en hel masse, men ikke får gjort det færdigt, fordi at vi pludselig kommer i tanke om noget andet.....

Ingen kommentarer: