torsdag, april 27, 2006

Tryghed - Falsk eller Ej

Trygheden er min bedste ven.... Ved Kaos søger jeg trygheden... Jeg søger min mand, et kram kan gøre underværker....
Jeg søger min pc... Den er en trofast ven for mig... Her kan jeg være mig selv... Det virker helt åndssvagt, men jeg kan virkelig være mig, her bag skrærmens trygge rammer.... Selv overfor andre mennesker kan jeg være MIG...
MIG er utrolig vigtig, tænk at jeg skulle på den anden side af de 30 år, før jeg fandt ud af hvor vigtig det er at passe godt på mig... Det er en så banal ting for mange mennesker, men ikke for mig.. Det er noget jeg hele tiden skal minde mig selv om..... Jeg er vigtig... Ligesom det at spise er vigtig, men min krop er holdt op for LANG LANG tid siden med at fortælle mig det.... Skal hele tiden huske mig selv på at jeg skal putte mad i munden...
Nå men det var lige et lille sidespring fra Trygheden....
Midt i kaos er tryghed at spille SIM2, en verden af simmer der skal hjælpes igennem deres simliv. Se det er et liv jeg kan finde ud af..... Det skal gøres sådanne og sådanne og så lever de lykkeligt.... Gid mit eget liv var så simpelt...

Ingen kommentarer: