fredag, april 21, 2006

Lidt ro på

Mine nerver hænger stadig ude på tøjet, men lidt forhøjet medicin tager dog det værste... Glæder mig til at weekenden er ovre og eksen forhåbenligt rejser hjem igen....
Det gik op for en af mine børn hvordan jeg havde det... Så manden fortalte mig, at der var blevet spurgt med det samme hvor det nu var at de skulle være... Det viste sig så at det er en af nabo-byerne... Ikke så slemt som hvis det var her i byen, men slemt nok...
Den værste angst har efterhånden lagt sig, men også kun den værste....
Jeg har skidt på alle gode råd om rigtig kost osv. i dag og vi har fået fast-food og et lille glas rødvin, havde sagt til manden at hvis jeg lagde an til at drikke mere end det ene glas, så skulle han stoppe mig.... Men det gjorde det ikke....
Jeg har siddet og spillet SIM2... Ironisk nok et spil hvor jeg skal styre nogle simmers liv.... Jeg kan til tider ikke styre mit eget, men simmerne kan jeg styre og så hjælper det mig til at finde fodfæste igen...... Spørg mig ikke hvordan det hjælper....Det gør det bare....
Nu vil jeg gå ind i seng... Og se om jeg kan finde bare lidt ro i nat...

Ingen kommentarer: