lørdag, september 23, 2006

Lyst til at kaste op

Puha den er slem for tiden.... Jeg har noget kaos jeg ikke at stedfæste, men det giver mig lyst/trang til at kaste op, mit ene sår lindre den lyst, men det er for pokker kun for en kort bemærkning.....

Jeg kan godt se at der selvfølgelig skal komme en reaktion på alt det med min datter, men for pokker, havde ikke troet at det ville knække mig.... Og det er hvad jeg føler at det gør....

Det var SÅ slemt i går, at jeg ikke følte at det kunne blive værrer.... Så jeg var selv med til at afleverer mine 3 mindste til deres far.... Jeg har af frygt for ham ikke set ham i 4 år nu....

Jeg har psykisk gjort mig klar til at skulle igang med at bearbejde den syglige angst for ham, når vi var kommet lidt vidre med min ældste datter... Men pt. er mine følelser så kaotiske at det ikke føltes, at det kunne blive værrer.....

Se det var en fed oplevelse.... En pragtfuld sejr.... Jeg stod der ansigt til ansigt med ham, tog ham direkte med bukserne nede.... Hold kæft det var fedt at se ham måbe... Jeg fik sagt et par ting omkring pigerne, uden en rystet stemme... Og jeg jublede bagefter....

Jeg gjorde det, jeg gjorde det endelig......

Ingen kommentarer: