mandag, september 25, 2006

Min kontakt person

Min kontakt person har været her.... Jeg har efterhånden vænnet mig til at hun kommer... Det er rart at snakke om de ting der sker og hvorfor....
En ting der er fedt... Det er at jeg kan snakke med hende om mine sår.... Og nødvendigheden af at jeg har dem lige nu.... Jeg bliver ikke set ned til pga. dem. De er faktisk legitime...

Jeg var engang hos lægen for at få tilset et sår, der så skidt ud... Da han hørte at jeg selv havde lavdet det, klaskede han et plaster på, med et "Sådanne".... Og jeg som var bekymret over om der mon var gået betændelse i.... Det er i forvejen skide svært at få tilset sådanne et sår..... Jeg vedjo godt at det ikke er normalt.... Det var en temmelig neder oplevelse..

Nok derfor er det rart at det er ok.... Ikke ok som i fedt du har gjort det... Men ok, fordi at det nu engang er det der er brug for i mit liv, her og nu..... Om en måned kan det være vendt igen.... Det er bare sjovt at jeg har en "pille-negl" der pludselig er blevet lang...

For 1 år siden besluttede jeg mig til at begynde at bide negle igen.... Tænkte at det var bedre at bide i dem, end at have de sår.... Og pludselig er der en lang negl ???? Wired, kan ikke rigtig fatte at jeg ikke har bidt den.... Men det hænger jo nok sammen med at jeg psykisk er gået ned ad bakke, og simpelthen har glemt det....

Jeg bliver så pokkers glemsom, når det ikke går helt fedt.....

Det komiske er at jeg på andre område har et enormt overskud.... Jeg rykker så mange andre steder.... Måske jeg skulle geare lidt ned, selvom at overskudet er der... Så kunne det være at der var mere balance i tingene....

Jeg ved godt at det har været meget meget værrer med mine sår... Så det egentligt er en stor forbedring i forhold tidligere... Skal prøve at se positivt på tingene... Men det er nu svært, når jeg egentligt gerne ville være helt fri for de sår.....

Ingen kommentarer: