fredag, september 22, 2006

Venter på mere hjælp

Jeg har bedt om mere hjælp, så nu venter jeg på at der kommer en psykiater på mig igen....
Det bliver mere og mere synligt for mig, at jeg har brug for hjælp.... Ved den mindste modgang, flår jeg hul på mig selv... Og det dunker jeg mig så selv i hovedet med bagefter.... Og så køre spiralen, den forkerte vej....

En lille bitte ting, som at min Degu, smuttede ud af hendes bur, og vupti, hul igen....

Det er godt at min 3 piger skal afsted i dag... Så jeg kan få lidt ro omkring mig.... Prøve at samle mig lidt....

Min ældste er til hendes første af 6 psykolog samtaler i dag, som skal ende ud i en rapport om hvordan hun har det og hvordan hun bedst kan hjælpes....

Når rapporten er færdig engang i oktober, (regner jeg med) så skal sagsbehandler og jeg ind til en gennemgang af rapporten.... Den gruer jeg lidt for.... Men samtidig ved jeg at det er godt at den bliver lavet...

På mandag kommer min kontaktperson på besøg, hende vil jeg gerne have med som bisidder, når vi skal til gennemgang, ved ikke hvordan jeg vil reagerer på udfaldet, så er det bedre at have noget støtte, for en sikkerheds skyld....

Ingen kommentarer: