fredag, september 15, 2006

Mit manuskript

Allerede som helt lille begynder man at skrive på sit eget manuskript.... Hvis jeg gør sådanne, så reagerer andre sådanne.... Hvis jeg siger sådanne, så ....... OSV.
Når man så bliver voksen, er der skrevet en hel masse og for det meste ved man hvordan man skal forholde sig, til det man oplever....

Mit manuskript, har indtil for nyligt været helt blankt, jeg har ikke fattet hvorfor andre reagerede på den måde de gjorde overfor mig.... Da jeg i 2003 blev indlagt på dagpsykiatrisk afdeling, begyndte jeg ved år 0... Så brugte jeg 1 år på at få det så godt at jeg selv kunne tage ansvar igen....

Jeg var SÅ langt nede at jeg gik i banken og skrev en fuldkommen fuldmagt til at min nuværende mand, frit kunne bruge min konto, således at når, ja når og ikke hvis, jeg blev indlagt på den lukkede, så havde han stadig hånd i hanke med økonomien...Jeg blev heldigvis aldrig døgn indlagt, men jeg var sikker på at det ville komme.


I 2004, blev jeg udskrevet fra dagpsykiatrisk, flyttede væk og startede et nyt liv med min familie.... Og langsomt men sikkert er jeg begyndt at lære.... Nu 2 år efter kan jeg endelig sige at mit manuskript ER begyndt at blive skrevet :-D

Ingen kommentarer: