lørdag, juli 08, 2006

At give slip ihverfalde for en tid

Så er datteren taget på 4 ugers sommerferie, hos familien...
Jeg har kort snakket med de flest om vores møde og hvad vi oplevede...
Det er drøn vigtigt at hele hendes netværk står bag og støtter....

Støtter, både hende og vores beslutning....

Det er på tide at give slip, hvis ikke andet så bare for en tid.....

Jeg får brugt noget energi på at flette, men det går lidt i ged for mig... Og med at prøve mine nye udvidelsespakker til mit spil....

Manden sagde i går at han var stolt af mig... Stolt over at jeg ikke bare lod mig rive med, og installerer dem alle på en gang....

Hmmmm en træning i at være tålmodig *GGG* Det er sgi noget jeg godt kan bruge..... Så jeg har sat mig et mål, for hvornår jeg må installerer den næste pakke... Gud hvor åndsvagt.... Men på den anden side.... Jeg gå og glæder mig til at jeg har nået målet, for så kan jeg gå igang med den næste.....

Ingen kommentarer: