lørdag, juli 01, 2006

Jubii det er snart i morgen..

I morgen kommer de andre piger hjem igen..... Det bliver rart at få den hjem.... Glæder mig til at skulle hygge med dem...
Glæder mig til at holde lihb's fødselsdag..... Glæder mig til at få mig beskæftiget med noget andet end den ældste og hendes problemer...
Jeg havde en kort snak med hendes veninde i dag..... Ifølge hende var det med kæresten blot en mindre uoverensstemmelse....
Men det bekræftiger mig blot endnu mere....

Gud hvor er jeg dog bange for at hun også er borderliner..... Jeg ved godt at man faktisk skal være ældre for at kunne sige det..... Men jeg har nu tidligt kaldt hende for tidlig teenager.... Og hendes over-over reaktion i forbindelse med kæresten..
Samt hendes humør mens hun stadig var hjemme.... Enten overglad eller oversur.... Enten sort eller hvidt.....

Jeg har prøvet...Virkelig prøvet at give slip, men det er sgu ikke nemt....... Jeg kan følge med i hendes liv, et sted på nettet...Eller ihverfalde et hjørne af hendes liv, og det bliver det bestemt ikke nemmere af......

Jeg er glad ved at hun ikke kender denne blog.... For kun på den måde kan jeg frit bruge den til at komme af med mine tanker og følelser... Jeg ved godt at jeg skriver lidt til hende..... Men et eller andet sted skal jeg jo komme ud med mine ting.... Og da hun bestemt ikke kan bruge det til noget, er det helt fint at jeg har mit åndehul her.....

Ingen kommentarer: