søndag, juli 02, 2006

Forvirrende følelser

Hvordan forklare man følelser, der logisk set, er alt for barnlige til at være hos et voksent menneske... ??

Det er som at være blevet lovet en tur i Bonbon-Land og så få en tur på karusellen nede på legepladsen...

Vi lavede en forkælelse aftale.... Ovenpå alt, havde vi brug for det... lehb skulle have en ny speciel madras... Manden et akvarium og jeg skulle forkæles med nogle udvidelsespakker til mit spil...
Manden fandt et akvarium inden pengene kom, og selvfølgelig skulle han slå til med det samme... Alt andet ville være åndsvagt.... Det kostede 500,- turen dertil kostede 300,- og så vister det sig at pumpen er alt for lille endnu en udgift på 100,- dvs. alt i alt 900,- kr. Der kunne bruges yderligere men det må langsom komme...

Madrassen aner vi ikke hvad vil koste....

Vores økonomi viser sig så fra den værste side..... Vi har praktisk talt ingen penge nu... Og nå de ekstra penge kommer, ja så skal vi lever for dem.... lehb skal bare have den madras, den anden er færdig....

Ja så er der mig tilbage.... Det ender med at jeg intet får.... Vi har sgu ikke råd...
Jeg kan ikke forsvarer overfor mig selv at jeg skal have noget ekstra til et spil, når vores økonomi skraber bunden...

Men jeg er så ked..... Jeg havde glædet mig sådanne til at få dem, og så står jeg tilbage med intet..
Måske er der en lille side ting der spiller ind... Manden har købt en masse her på det sidste... Til firmaet og ja jeg ved godt at det er penge der ligger i firmaet....
Men det ændre altså ikke følelsen af at han får i hoved og røv....... Og jeg sidder tilbage med tomheden.... Intet....
Jo jeg kunne jo udvælge 1 udvidelsespakke.... Ja fedt vift med en 1000,- kr sedddel og giv mig en femmer......
Kasseret og til ingen nytte....

Det værste ved alle disse følelser er at jeg godt kan se at det er fuldkommen og aldeles barnligt, men det ændre ikke følelserne.....

********************************************************************************
Skat når du læser dette skal du vide, som jeg sagde tidligere... Logisk set kan jeg godt se at mine følelser er barnlige.... Men det ændre ikke på at følelserne er der og jeg reagerer på dem....
********************************************************************************

Ingen kommentarer: