torsdag, juli 06, 2006

Dagen derpå

Puha, i går var hård...Det har kunne mærkes i dag....

Alle har vel været lidt kort for hovedet..... pga. varmen....
Jeg har været ekstra kort for hovedet... For det første fordi at jeg åbenbart altid skal være lidt mere "aggresiv" end alle andre.... Og så pga. mødet i går....

Jeg blev lige bombet en uge tilbage, følelses-mæssigt...... Jeg har haft et par ture med de 2 unger der har været hjemme i dag.... Manden kom hjem, mens jeg havde den største "arg" tur med den ene....

Han gik i bad, da han kom hjem.... Det rådet han mig også til...Bare for at køle lidt ned....
Jeg rejste mig fra min stol..Gik ind og tog bikini på og hoppede lige ud i poolen..... Hold da helt kæft, det var lækkert, lige at blive kølet helt ned.... Så kunne jeg tænke klart igen bagefter......

Måtte ringe og snakke med eks'en i dag...Han skulle snakke med ungerne, men den mindste var ikke kommet hjem.... Og på det tidspunkt havde jeg faktisk regnet med at hun ville være kommet... Men skidt med det.... Fik forklaret ham, at hun var i byen... Han fik så lov til at ringe senere, så han kunne snakke med dem på samme tid.... Det var faktisk ok.....

Jeg hader at snakke med ham.... Men ved også at det er bedst for vores unger, hvis vi kan snakke bare lidt sammen..... Jeg sidder stadig fast i angsten for ham....
Det er så lang tid siden, at jeg har set ham... Jeg burde også se at få arbejdet mig ud af den dumme angst....

Egentlig er jeg vel angst for angsten.... En meget dum spiral......

Den ældste tager på ferie i morgen... Og så er hun væk i 4 uger.... Havde hun boet her, havde det været ok.... Men det føles bare så forkert at hun skal på ferie, i så lang tid... Når man nu ved hvordan hun har det.....

Jeg er nød til at begynde at accepterer at hun ikke er her mere.... Jeg er nød til at give slip.....

Ingen kommentarer: