tirsdag, juli 04, 2006

Det er nok varmen

Har været ude det meste af dagen... Fik lige ringet i morges til socialrådgiveren for at sige at Torsdag aften, kunne vi godt have babysittere så vi kunne komme på besøg hos den store... Og så fik vores socialrådgiver lavet kludder i det hele... Det er nok varmen der gør det... Men ok...Det lykkes os, lyn-hurtigt at få lavet om på dagen hos vores babysittere...Så det er allerede i morgen aften...

Det bliver sgu underligt...... Men har faktisk ikke tænkt over det.... Har haft knald på med de 3 små... Fik arrangeret fødselsdag for den mellemste af dem... Hun fyldte år, mens hun var hos hendes far... Så den fik vi så holdt her til aften....

Jeg har måtte overgive mig i dag og har givet haven en ordentlig omgang vand...... Alt det nye kan sgi ikke holde til den varme.....

Solen er også begyndt at sætte sine tydelige spor på vores kroppe..... Varmen... Jo den er da lidt træls, men vi skal jo ikke beklage os.... Nå men jeg kan bedre holde til at svede når jeg laver noget, end når jeg blot sidder stille...Så jeg er påbegyndt et af vores have projekter.... Vi har en række fliser der skal op.... Der skal så være en mursten, som kant mod bedet, men ellers skal der være græs.... Fik overtalt manden til at gå igang med det..... For så kan jeg lave noget, når ungerne er i poolen.....

Min pil er færdig-opblødt.... Så nu kan jeg også gå igang med den kurv, jeg har planlagt at lave.... Det er også lækkert... Selvom at jeg har vand i kroppen...Og det påvirker jo selvfølgelig også mine hænder.... Så jeg får nok kramper i dem... Men det går nok... Glæden ved at flette, overstiger smerterne ved de kramper jeg får.....

Ingen kommentarer: