onsdag, juli 12, 2006

Ferie = Fri (Nej)

Nej gu er det røv og nøgler....

Min søster ringede og fortalte den mest wired situation.... Som bare er total kaos i hendes liv.... Og det står min datter så midt i.... WHAT.... Det er sgu ikke det hun har brug for nu....

Nå men kontakt til hendes mormor som hun jo skulle være ved.... Men tøsen vil ikke derhen... Og min mor vil intet gøre....

Jeg kan ikke sidde her og accepterer at min datter, som er kaos i sig selv.... Nu også har et kaos omkring sig... Hun skulle over på ferie over og give bare lidt slip....

Nå men når mormor ikke vil tage ansvar.... Så er jeg sgu nød til det...... Kan ikke bare sidde her og accepterer at hun står midt i det, uden anden ansvarlig voksen omkring sig, end en voksen med total kaos i sit liv...

Så jeg tog tlf. og ringede til vores sagsbehandler, men hun er selvfølgelig ikke at træffe i dag... Kunne ringe igen i morgen efter kl. 10, men det er da ikke hurtigt nok... For fanden....

Nå men jeg skulle ned og købe ind og brugte tiden til at tænke over hvad jeg så kunne gøre... Så jeg ringede til hendes plejeForældre, som også syntes at det virkede forkert....

Jeg aner ikke hvad der sker, kan ikke rigtigt gøre noget.... Men føler at jeg går på nåle... Hvornår ringer en fra min familie og angriber mig for at have faldet dem i ryggen....

Men står valget imellem min datter og så den del af min familie der ligger ud over den jeg bor i... Ja så falder valget på min datter... I det "Spil" vil hun altid komme i første række...

Men nu vil tiden vise hvad der sker...... Jeg prøver at tage tingene som de kommer... Også selvom at det er drøn svært.....

Ingen kommentarer: