mandag, juli 17, 2006

Elskov

For mig har sex altid været det samme som kærlighed.... Ingen orgasme ingen kærlighed....
Drøn frustrerende, for det er sgu ikke altid at man kan.....
Langsomt er jeg begyndt at åbne op for kærligheden i daglig dagen, men det har været og er stadig en stor kamp.... Tænk at man som 33 årige skal lære hvad kærlighed er!!!!
Gemalen har været godt træt af mit enorme behov.... Og træt af at det hele tiden skal være det samme...Bare for at være sikker på at jeg får noget ud af det......

De første par år, bedte jeg på mine grædende knæ om at få sex..... Men nu har jeg accepteret at så ofte som jeg ønsker det.... Så ofte får jeg det ikke..... Jeg ønsker ikke at lægge pres på ham.... Så det er først når jeg er ved at gå ned, pga manglende "Kærlighed" at jeg siger noget..... Jeg tør ikke begynde at spørge ham før...Vil ikke lægge pres på ham......

I dette tilfælde er det vist alt eller intet...... Jeg tør ikke give slip, er bange for at vi ender tilbage på presset igen.....

I går gik alt anderledes.... Han kom ud til mig i badet, pirrede mig lidt inden vi fik tørt os og ind i sengen... Da jeg kom ind i sovbeværelset havde han tændt stearinlys....

Vi elskede i stearinlysets skær.... For første gange i mange mange år..... Havde jeg elskov og ikke bare sex.

Ingen kommentarer: