mandag, juli 10, 2006

Ferietid

Var ved kysten og fiske i går.... Ikke særligt længe, og i hård modvind...Fangede ikke noget, men det var nu alligevel rart at få kastet lidt med snørren.... Manden tog ungerne med og de hyggede sig i vandet..... Lige indtil at regnen silede ned...Så mødtes vi igen ved bilen og drog hjem...
Jeg nød det korte men meget tiltrængte fri-rum... Bare lade tiden stå stille, nyde naturen og bare lægge alt andet til side....

Jeg fletter stadig på mit ryglæn, jeg er igang med at lave på en træstubbe... Ungerne kigger intresseret med engang imellem....

LEHB er noget af en prøvelse for tiden.... Hun ruskede i går LIHB, fordi at hun ikke ville rette sig efter hvad hun sagde... Hmmmm
I dag sage LIHB fra over for LEHB, nede midt i brugsen.... hvilket fik LEHB til at så hende... Hvad pokker går der dog af hende for tiden.... ??????

Jeg forsøger som noget nyt at sige "Det er bare ikke i orden" istedet for at råbe af hende.... Ved ikke om det virker... Men det virker ihverfalde lige så godt som at råbe... Så måske er det alligevel bedre ????

Vejret har ændret sig... Det gør det lidt sværer at gøre noget udenfor end ellers.... Hmmmm skal vist til at finde på noget vi kan gøre...Ellers køre vi rigtig træt af hinanden snart ....

Jeg snakkede med min mor i dag.... Hun bekræftigede at den ældste ikke har det godt.... Hun er meget trist og ked... Engang imellem kan hun ligge det til side..... Men godt har hun det ikke...
Egentligt rart at vi ikke er de eneste der kan se det....

Ingen kommentarer: