mandag, juli 03, 2006

Endeligt noget positivt...

Så kom dagen, hvor alt møget skulle vende til noget positivt....
Kommunen havde taget for meget betalt for institution... Så der kom penge tilbage....
MerUdgiftsBevillingen for vores vådligger gik helt igennem og der blev udbetalt for 7 måneder....

WOW så kom økonomien til at se pænt ud..... Uden snak med gemalen købt jeg alle 4 udvidelses pakker til mit spil..... Glæder mig helt og aldelse vildt til de kommer......

Gemalen fik bestilt det nødvendige til akvariummet ..... Så nu fik vi endelig vores forkælelse...

Vi havde møde med socialforvaltningen i dag... Det gik fint.... Der er aftalt møde med den ældste på torsdag... *JUBIIIIIIIIIIIIIIIIII*

Selvom at det kommer til at virke underligt "forkert" at skulle møde hende hjemme hos hendes plejeforældre, bliver det helt vildt fedt, at se hende igen....

For fanden hvor jeg dog savner hende...... Det er da helt vildt....

Nå men jeg har måtte sluge en ordentlig kamel i dag...... Og det forsøger jeg så på at gøre... Jeg skal ikke garanterer for at det lykkes lige med det samme... Men jeg er overbevist om at det nok skal lykkes mig..... Så jeg kan tage positivt imod min datter når det kommer tilbage i hovedet på mig....

Jeg.... Har udsat min datter for omsorgs-svigt....

Det har jeg gjort fordi at jeg kæmpede SÅ hårdt for ikke at gøre de samme fejl, som min mor har gjort, at jeg helt glemte at følge med tiden....
Det har jeg gjort fordi at jeg i de 10 første år af hendes liv, bar på en psykisk-sygdom uden at vide det, og derfor ikke har kunnet give hvad "normale" mødre giver.
Det har jeg gjort fordi at jeg glemte at min datter ikke var mig, og derfor skulle behandles anderledes end jeg skal.

NU vil jeg se fremad.... Og gøre alt i min magt, for at ændre dette....

Tilgiv mig min skat.....
Men jeg gjorde det bedste jeg kunne....
Jeg kan ikke andet.....

Ingen kommentarer: