fredag, juni 30, 2006

Frusterende

Det er så frustrerende, at sidde her og ikke kunne gøre en skid.... Når jeg samtidig kan mærke din smerte.... Mærke hvordan smerten æder i dig....

Ville ønske at jeg kunne tage noget af den smerte fra dig...... Del smerten med mig skat..... Smerten ved jeg hvordan jeg skal håndterer.... Jeg aner intet om at håndterer det at være ude af dit liv.... Skat jeg elsker dig så højt at jeg ville tage AL din smerte, hvis jeg kunne gøre dig lykkelig!!!!!!!!!

Men Elskede "Lille" skat..... Smerten er en del af livet.... "Life is a bitch, and then you die" Du er nød til at lære at håndterer den.... Mærke den indeni for kun på den måde kan du give slip på den...

Hold da kæft...Her sidder jeg og fortælle dig, hvad du skal gøre... Til grin, jeg aner virkelig ikke hvad jeg snakker om.... Eller gør jeg ???

Når du har mærket smerten, så tager du den i hånden.... Du skal vende og dreje og roterere den.. Indtil du kender den fuldkommen... Når du kender den fuldkommen...Så smid den væk....
Men husk endelig at være sikker på at du kender den, som din egen bukselomme........ Ellers vil den æde i dig igen......

Hvis du er nød til at forsøge at overbevise en dreng, om hvor højt du elsker ham...Er han ikke din kærlighed værdig....
Husk på skat, der findes mange mennesker der elsker dig...Og som ikke forventer en skid tilbage...

~If you love it, set it free~ If It's meent to be, it will return to you.

Det er først når du giver slip på frygten, at du opdager at du ikke behøver at frygte...

Jeg vender ofte tilbage til frygten...Og hver eneste gang jeg giver slip på den igen, viser min elskede mand mig, at jeg intet har at frygte.....

Skat jeg elsker dig, fordi at du er dig... Og fordi at jeg kan være mig, når vi er sammen.....

Kærligheden er sgu sjov.... Ha ha ha....

Min kære elskede pige.... En dag vil du se tilbage og undre dig over at du kæmpede så meget over en dreng.....

I dag er der kun ham...Men på et tidspunkt vil du opdage at der ikke kun er en spandfuld, men et helt land fuld.....

Ingen kommentarer: