torsdag, juni 29, 2006

At Give Slip

Det er så svært at give slip... Og jeg er nød til at give slip for at kunne komme vidre med mit liv.... Jeg sidder fast i det som var.... Og det som var kommer aldrig tilbage..... Der er kun fremtiden og hvad den så end måtte bringe....
Det er nok den pokkers uvished, der driller mig... Kan ikke lide den.... Den rummer usikkerhed... Jeg ved hvad jeg har og jeg aner ikke hvad der kommer...
Prøver at tage dagene som de kommer... Men for pokker hvor er det dog svært.... Hvorfor er det så pokkers svært, bare at tage tingene som de kommer ?????


Jeg er stadig ikke færdig med det store projekt jeg gik i gang med i fredags... Hele huset flyder stadig... Og det irriterer mig faktisk at jeg ikke kan bruge hendes værelse til en skid.... Men indtil der ligger en klar plan efter observationshjemme, så kan jeg ikke gøre noget..... Måske skal hun have nogle ting med der over... Og så skal vi jo også have plads til hende, når hun kommer på weekend....
Øv det er pisse irriterende at jeg ikke aner hvor vi står henne og hvorfor.... Pt. er sagsbehandleren syg...og så må vi vente med vidre udredning indtil hun er tilbage.....

Jeg glæder mig over at de græskar jeg har sat er kommet i blomst.... Glæder mig helt vildt til at der begynder at komme græskar...
Jeg nyder mit soveværelse.... Der er så roligt derinde lige nu.... Og jeg vil forsøge at holde det sådanne....

Jeg frygter lidt at de andre piger kommer hjem igen... Så skal de vide hvad der er sket.... Hvordan pokker forklare man tingene til et barn på 5 år ????????? Godt vi har en hel lang måned sammen..Så vi kan få vendt det til noget positivt....

Ingen kommentarer: