mandag, juni 26, 2006

Lidt tiltrængt ro

Så er alle undtagen 1 barn afsted på sommerferie... Det bliver rart at få lidt ro i huset, ovenpå al det her kaos....
Det svære bliver at skulle forklare ham hvad der er sket.... Han oplevede en masse kaos i sidste weekend.... Så det må blive lidt en lettelse for ham at få en ordentlig forklaring.... Han ved bare at hun er ovre ved veninden......
Typisk mig, når der er tid til at slappe lidt af, er jeg gået igang med et størrer projekt... Jeg har tømt vores soveværelse, så vi kan få tæppet af.... Tror vi har en lopperede i gulvtæppet.... Så nu skal det bare gøres færdigt... Det plejer at være en del værrer end at starte..he he for vist ofte slået størrer brød op en jeg kan bage.... Godt jeg har en skøn mand, der kender mig....
Nå men vi har nu massere af tid til at få det gjort...
På lørdag køre manden knægten op til farmor, og søndag kommer de andre piger hjem igen.... Så hvis blot vi er færdige, så vi kan nyde lørdag aften, bare ham og mig...Ja så er jeg tilfreds....
Manden blev forkælet lidt i går... Han fik købt et brugt akvarium, med tilbehør og nogle fisk i.... Ungerne er helt vilde med det også... Og vi har lige lånt en ordentlig stak bøger på biblioteket... Så nu skal der planlægges, hvad han (vi) vil have i det osv.
Forkælelsen var tiltrængt...Og han ser ud til at nyde det :-D Og så er jeg glad....

Ingen kommentarer: