onsdag, juni 28, 2006

Hjertebarn

Du har altid haft en meget speciel plads i mit hjerte...
Jeg ved ikke om det er normalt, at man har sådanne en følelse for sin første-fødte...
Manden har tit sagt at jeg holdte hånden over dig, men jeg kan jo ikke gøre for at jeg kun vil dig det bedste af det bedste...
Jeg har nok ikke altid været lige objektiv.... Du er trods alt mit hjertebarn... Min øjesten... Min eneste prinsesse...
Jeg elsker alle mine børn... Tro mig...Det gør jeg virkelig, men jeg ville lyve hvis jeg sagde at I alle fik lige meget....
Jeg prøver at behandle jer ens, i den forstand at I bliver behandlet efter hvem I er, men i bund og grund er målet det samme....
Men Dig.... Gud hvor er det dog svært at erkende..... Jeg har altid kaldt dig, mit hjertebarn....

Måske er det derfor at alt det her koks, gør så vanvittigt ondt indeni.....

Ingen kommentarer: