fredag, juni 30, 2006

KæresteProblemer

Min datter oplever kæresteproblemer.... Og det er jo noget der høre ungdommen til... Men hold da helt op hvor hun over-reagerer.... Eller gør hun ????

Jeg har altid oplevet det at der var problemer med kæresten, som verdens undergang.... Har tit hørt den om at nu måtte jeg da slappe lidt af.... Selvfølgelig gør det ondt, men helt ærligt....Livet går vidre.... Ja livet går vidre, men smerten er u-udholdeligt...

Det virker tydeligt som om at det er sådanne hun også har det lige nu... Og jeg kan bare sidde her og opleve hendes smerte gennem nettet.... Jeg kan ikke lytte... Jeg kan ikke holde om eller være en skulder hun kan græde ved....

Har snakket med hendes plejefar, da hendes smerte virkede enorm.... Da jeg ringede op var det hende der tog tlf. vildt underligt... Men hun skyndte sig at fortælle mig at hun elsker mig... Så jeg sendte hende en sms senere, hvor jeg skrev at jeg også elsker hende meget....
Det er første gang jeg har sendt hende en sms siden...Havde et eller andet sted håbet på at få en igen... Men der har bare været stille.....

Stilheden har gjort at jeg er blevet lidt pirlig og nærtagen..... Så manden og jeg har haft et par sammenstød... Men vi er begge klar over at det er fordi at jeg er nærtagen... Så det er blevet løst temmelig hurtigt.......

Det er sidste aften knægten er hjemme, så vi skal grille... Det glæder jeg mig faktisk til... Det er så første gang i år vi skal grille.....

Ingen kommentarer: