tirsdag, juni 27, 2006

Sommerfugle

Du kommer online på msn messengeren, mit hjerte springer et slag over og jeg får sommerfugle i maven.... Skriver du mon til mig ????
Men endnu engang Nej.....
Føler mig så forladt, så alene, så tom.... Pis... Nu skal jeg så også slås med Borderlineren i mig.... Jeg hader at kæmpe med alle de følelser.... Nu må livet gerne gå i stå igen...
Men hvor er det dog typisk... Nu falder der ro på og så kokser mine følelser.....
Alle kigger på mig, og jeg kan næsten høre dem tænke...Der går hende den dårlige mor....

Ja ja jeg ved godt at det er indeni mig, indeni mit kaos det sker og ikke i virkeligheden.... Tjooo måske de unge mennesker der har kontakt til min datter.... Ved jo ikke hvad hun har sagt og hvordan...

Stop nu kvinde-menneske.... Du er en god mor..... Du har gjort det bedste du kunne.... Men for pokker det er svært at stoppe de dumme tanker....

Ingen kommentarer: