søndag, juni 25, 2006

Frustration

Frustrationene bliver størrer og størrer.... Jeg kan ikke forstå hvorfor min datter ikke kontakter mig... Det er ok at hun er sur osv. Men hun burde da vide hvordan al det her påvirker mig...
Eller også er det netop derfor at hun ikke kontakter mig....

Jeg er ked af at hun i den grad lader som om at jeg ikke findes.... Og samtidig er jeg vred over at hun kan være SÅ egoistisk.... Det er jo for pokker ikke kun mig, det her påvirker... Selv manden er begyndt umotiveret at græde.... Og hendes søskende aner ikke hvad der forgår... Det er så vores valg at de ikke ved det endnu... Men de tager afsted på ferie her på mandag, og er væk i 1 uge... Så er det bedre at vente til de kommer hjem og vi har en hel måneds ferie at snakke og arbejde os igennem det sammen.... Men ligegyldig hvad, så kan de selvfølgelig mærke at der er noget galt...

Ingen kommentarer: